Citigoup - wann einsteigen ?
Seite 43 von 968 Neuester Beitrag: 22.05.24 14:56 | ||||
Eröffnet am: | 05.11.07 21:36 | von: Optionimist | Anzahl Beiträge: | 25.185 |
Neuester Beitrag: | 22.05.24 14:56 | von: Highländer49 | Leser gesamt: | 3.064.883 |
Forum: | Börse | Leser heute: | 236 | |
Bewertet mit: | ||||
Seite: < 1 | ... | 40 | 41 | 42 | | 44 | 45 | 46 | ... 968 > |
Was anderes wird uns auch gar nicht übrig bleiben. Es sei denn, einer von uns beiden kann mit seinem Kapital die Kurse bewegen. Was ich für mich schon mal ausschließen kann ;-)
Auch komisch dass die Umsätze heute so gering sind.
In a March 20 ruling, U.S. District Judge Shira Scheindlin agreed with Citigroup that the lawsuit does not raise a federal claim.
She rejected Wells Fargo's argument that the case turns in part on Citigroup's right to relief under a provision governing acquisitions in last year's federal Emergency Economic Stabilization Act. That act authorized the $700 billion bank bailout known as the Troubled Asset Relief Program, or TARP.
Citigroup last Sept. 29 agreed to buy much of Wachovia for $2.16 billion, with the Federal Deposit Insurance Corp sharing in losses on a pool of Wachovia loans.
Wells Fargo trumped that bid four days later with a higher offer for all of Wachovia, and which did not require FDIC support. Citigroup sued to block that merger, but later backed down.
Wells Fargo on Dec. 31 completed the Wachovia acquisition, which was eventually valued at about $12.5 billion.
The case is Citigroup Inc v. Wachovia Corp, U.S. District Court for the Southern District of New York (Manhattan), No. 08-8668. The original case was Citigroup Inc v. Wachovia Corp, New York State Supreme Court (Manhattan), No. 602872/08. (Reporting by Jonathan Stempel; Editing by Derek Caney)
http://www.reuters.com/article/bondsNews/idUSN2432575920090324
"US investors move into cautious mode":
"Banks came off their highs of the previous session during pre-market trading. Citigroup lost 4.5 per cent to $2.99, Bank of America fell 4.4 per cent to $7.46 and Wells Fargo dropped 3.4 per cent to $16.75."
http://www.ft.com/cms/s/0/7ad09044-17e8-11de-8c9d-0000779fd2ac.html
"Banken auf der ganzen welt im minus!" ???
BoA +7%
GoldmanSachs +6%
JPMorgan +3%
Morgan Stanley +15%
Wells Fargo +5%
da sieht man wie schnell sich in ein paar minuten alles ändern kann!
citi kommt auch schön langsam auf touren!
jetzt nur mehr ein kleines min. in amerika mit 0,96 % )))))))
lg
siehe auch link
lg
http://www.nasdaq.com/aspx/nasdaqlastsale.aspx?symbol=C&selected=C
hallo leute,
ich will hier wirklich niemand beleidigen oder bloßstellen. aber wenigstens sollte man doch wissen wann die ami börsen schliessen.
16 uhr ortszeit ist zwar richtig, aber seit 2 wochen haben die amis schon auf sommerzeit umgestellt, also 21 mez uhr ist schluss. deshalb öffnen sie ja seit 2 wochen um 14.30 mez.
aber wie zum geier kommt einer hier auf 21.30???? das höre ich zum ersten mal. wegen sommerzeitumstellung kann man ja nicht wissen. aber 21.30???!!!??? sehr merkwürdig.