Bravo Venture kaufen
Seite 81 von 137 Neuester Beitrag: 08.02.12 08:01 | ||||
Eröffnet am: | 29.03.06 00:27 | von: Cincinnati | Anzahl Beiträge: | 4.412 |
Neuester Beitrag: | 08.02.12 08:01 | von: Ghost013a | Leser gesamt: | 615.129 |
Forum: | Hot-Stocks | Leser heute: | 169 | |
Bewertet mit: | ||||
Seite: < 1 | ... | 78 | 79 | 80 | | 82 | 83 | 84 | ... 137 > |
und überspringt.
man wird sich wohl noch was wünschen dürfen, oder????
apropos wünschen: zu allem drauf noch eine Musterdepotaufnahme in bälde!!!!
wär doch toll, oder?
Die aktuellen Kurse sind immer noch hervorragend günstige Einstiegsgelegenheiten.
Also verschwende Deine Zeit nicht mit Gebashe und leg Dir welche ins Depot bevor der Zug richtig ins Rollen kommt;o)
Gruss
Bravo hat sich etwas erholt und Krutzi der Retter bekommt nicht die nötige Aufmerksamkeit. Da macht sich Krutzi die Mühe und ließt hier seit Monaten mit um sich im entscheidenden Moment bei Ariva anzumelden um alle zu warnen und was macht ihr? Ihr nehmt ihn nicht für ernst! Warum auch, er hätte ja im März – April mal was sagen können wo es einen Rücksetzer gab. Ich frag mich immer ob man so viel spezielles Börsen-Pflichtgefühl in die Wiege gelegt bekommt oder ganz hart erarbeiten muss. (Bitte nicht mit Zivilcourage verwechseln)
Auf eine spannende Woche.
Bravo Venture starts drilling at Woewodski Island
Bravo Venture Group Inc (C:BVG)
Shares Issued 75,565,576
Last Close 6/22/2007 $1.16
Monday June 25 2007 - News Release
Mr. Joseph Kizis reports
BRAVO VENTURE GROUP INC.: DRILLING AND IP UNDERWAY AT BRAVO'S WOEWODSKI ISLAND PROJECT
Core drilling is under way at Bravo Venture Group Inc.'s wholly owned Woewodski Island project in southeast Alaska. Up to 2,400 metres of drilling are planned for the 2007 field season and will target gold prospects along the western and southern margins of the island, and VMS targets in the central and southern portions of the island.
Drilling begins at the Red Quartz target, where up to 600 metres of drilling are anticipated on multiple showings exposed discontinuously along 500 metres of strike length. A second area, known as the Pixie showing, is currently being evaluated for drill follow-up as part of the current program. This area is located about 500 metres to the south of the Red Quartz target and recently returned assays of select chip samples up to 5.6 grams per tonne gold; this area is currently being evaluated for drill follow-up as part of the current program.
Up to 1,200 metres of drilling are anticipated at two showings along the plus-400-metre Blue Quartz trend, where assays up to 542 g/t (14.3 ounces per ton) were returned from float and rubble samples during the 2006 exploration program.
Detailed induced polarization geophysics are currently under way at the East Lake VMS target in the central part of the island. Up to 15 line kilometres of IP are planned, which will aid in target selection for drill testing later in the program.
About Woewodski Island
Bravo may acquire a 100-per-cent interest in the 11-kilometre-by-seven-kilometre Woewodski Island project, which consists of 501 federal claims and three state claims covering 3,260 hectares in southeast Alaska. This deepwater, tidewater property is located approximately 30 kilometres south-southwest of Petersburg, Alaska, and includes over 13 syngenetic VMS and gold-quartz vein targets. It is underlain by the same volcanic-sedimentary rocks that host both the Green's Creek, Alaska, and Windy Craggy, B.C., VMS deposits. Orogenic gold quartz veins at Woewodski are of similar age and geologic setting as at the Kensington mine near Juneau, Alaska.
An den Tagen, wo es gut läuft freue ich mich, an den Tagen wo es schlecht läuft, denke ich an die Tage, wo es gut lief!
Bravo, wann auf 2.50 Euro???
Kurse zwischen 0.70 und 0.80 Cent sind für mich ultimative Einstiegskurse.
Wenn wirklich Mitte August die ersten Bohrergebnisse kommen sollen, dann beginnt 4 Wochen vorher etwa die Spekulation in Form von steigenden Kursen darauf.
Somit sind noch etwa 3 Wochen Zeit sich günstig zu positionieren. Die Leute, die jetzt neu kaufen, geben die Aktie bestimmt nicht mehr aus der Hand, bevor die Ergebnise kommen, das würde keinen Sinn machen. Ich erwarte also in den nächsten Wochen einen Anstieg auf Kurse von etwas über 1 Euro. Danach geht es meines Erachtens nicht mehr viel runter, da alle auf die Bohrergebnisse warten.
Ab Mitte August wird es dann stark nach oben gehen, und je nachdem wie die Bohrungen ausfallen werden Kurse von über 2 Euro wahrscheinlich.
Fazit: Jetzt noch günstig einsteigen, in 4 Wochen wird man Bravo auf dem jetzigen nicht mehr kriegen! Meine meinung.
Minesfan
--------------------------------------------------
An den Tagen, wo es gut läuft freue ich mich, an den Tagen wo es schlecht läuft, denke ich an die Tage, wo es gut lief!
Bravo Venture options 100% interest in Silver Basin
Bravo Venture Group Inc (C:BVG)
Shares Issued 75,565,576
Last Close 6/26/2007 $1.08
Wednesday June 27 2007 - News Release
Mr. Joseph Kizis reports
BRAVO ACQUIRES SILVER BASIN PROJECT NEAR HOMESTAKE RIDGE
Bravo Venture Group Inc. has signed a letter agreement with a private vendor giving the company the option to acquire a 100-per-cent interest in the Silver Basin project. The new project is located 14 kilometres southeast of Bravo's Homestake Ridge project in British Columbia, where Bravo has developed an inferred mineral resource (i) of 903,231 ounces of gold and 5,745,746 ounces of silver at a 0.5-gram-per-tonne gold cut-off (see news release in Stockwatch dated March 2, 2007) and where the company plans an aggressive plus $3-million exploration/development program (see news release in Stockwatch dated April 19, 2007).
The Silver Basin project consists of a single amalgamated claim of 760 hectares. Bravo can acquire a 100-per-cent interest, subject to a royalty of 1.5 per cent of which up to 1 per cent can be purchased for $1-million, by making staged payments totalling $200,000 and incurring $500,000 in expenditures over a four-year period.
The only modern work at the project has been surface sampling, even though the geologic setting is similar to the nearby Homestake Ridge project and the Dolly Varden silver camp. Hazelton volcanic and sedimentary rocks underlie the project which are the same package of rocks that host the bonanza-grade Eskay Creek mine farther north. Grab and select rock-chip samples at Silver Basin contain concentrations that range from background levels up to 8,920 g/t silver, 25.8 per cent copper and 0.98 g/t gold. Geologic study and sampling are planned during 2007 in order to develop drill targets for testing in 2008. Historic production from the adjacent Dolly Varden camp was in excess of 20 million ounces Ag.
President Joe Kizis said: "The Silver Basin project provides Bravo shareholders with another exciting project near our existing Homestake Ridge project, in which Teck Cominco Ltd. has a back-in right after this year's exploration program. Silver Basin is outside of the Teck Cominco area of interest, ensuring Bravo's continued presence in this highly prospective region." Both projects lie within or immediately adjacent to the Kitsault River drainage. This provides several operational advantages, including road access from Alice Arm and nearby deepwater tidewater north to a hydropower station being developed at Kitsault Lake. The road lies between the Homestake and Silver Basin projects, approximately less than one kilometre at its closest point to Homestake and six km at its closest point to Silver Basin.
Rob Macdonald (PGeo) is the qualified person responsible for reviewing the technical results reported in this release.
(i) An inferred mineral resource is that part of a mineral resource for which quantity and grade or quality can be estimated on the basis of geological evidence and limited sampling, and reasonably assumed, but not verified, geological and grade continuity. The estimate is based on limited information and sampling gathered through appropriate techniques from locations such as outcrops, trenches, pits, workings and drill holes.
Due to the uncertainty which may attach to inferred mineral resources, it cannot be assumed that all or any part of an inferred mineral resource will be upgraded to an indicated or measured mineral resource as a result of continued exploration. Confidence in the estimate is insufficient to allow the meaningful application of technical and economic parameters or to enable an evaluation of economic viability worthy of public disclosure. Inferred mineral resources must be excluded from estimates forming the basis of feasibility or other economic studies (43-101CP, CIM, 2001).
Bravo Venture Group Inc. announced today that it has signed a letter agreement with a private vendor giving the company the option to acquire 100% interest in the Silver Basin Project. The new project is located 14 km southeast of Bravo’s Homestake Ridge project in British Columbia, where Bravo has developed an inferred mineral resource* of 903,231 ounces of gold and 5,745,746 ounces of silver at a 0.5 g/t Au cut-off (See news release dated March 2, 2007) and where the company plans an aggressive +$3.0 million exploration/development program (See news release dated, April 19, 2007).
The Silver Basin Project consists of a single amalgamated claim of 760 ha. Bravo can acquire 100% interest, subject to a royalty of 1.5% of which up to 1% can be purchased for $1million, by making staged payments totaling $200,000 and incurring $500,000 in expenditures over a four-year period.
The only modern work at the project has been surface sampling, even though the geologic setting is similar to nearby Homestake Ridge project and the Dolly Varden silver camp. Hazelton volcanic and sedimentary rocks underlie the project, which is the same package of rocks that host the bonanza-grade Eskay Creek mine farther north. Grab and select rock chip samples at Silver Basin contain concentrations that range from background levels up to 8920g/t silver, 25.8% copper, and 0.98g/t gold. Geologic study and sampling are planned during 2007 in order to develop drill targets for testing in 2008. Historic production from the adjacent Dolly Varden camp was in excess of 20,000,000 ozs Ag.
President Joe Kizis said, "The Silver Basin Project provides Bravo shareholders with another exciting project near our existing Homestake Ridge Project, in which Teck Cominco Limited has a back-in right after this year’s exploration program. Silver Basin is outside of the Teck Cominco area of interest, ensuring Bravo’s continued presence in this highly prospective region." Both projects lie within or immediately adjacent to the Kitsault River drainage. This provides several operational advantages, including road access from Alice Arm and nearby deep-water tide water north to a hydropower station being developed at Kitsault Lake. The road lies between the Homestake and Silver Basin projects, approximately <1 km at its closest point to Homestake and 6 km at its closest point to Silver Basin.
KAUFEN!!!
Naja, hoffen wir mal, dass es langsam und beständig wieder Richtung Norden geht, ohne irgendwelche Gefühlsdusselei
bis denne
Kramt
Der Kurs reagiert sehr heftig auf die Nachrichten *gähn*
"Bravo Venture Group Inc. has signed a letter agreement with a private vendor giving the company the option to acquire a 100-per-cent interest in the Silver Basin project."
Gaaanz gaaaaanz dolle News lol
Immer wieder erstaunlich, wie Manche eine Nachricht ohne sie zu lesen/verstehen als Kaufempfehlung interpretieren. letter agreement- option to acquire- an interest...
Man könnte vermuten, dass der vermeintliche private Verkäufer seine paar Acker Land mal lustig an Dumme verhöckern will... Und wenn es dort was zu holen gäbe sicherlich nicht zum Spotteinkaufspreis...
Also News die man auch gaaanz anders interpretieren kann...
Ich persönlich gehe von steigenden Kursen ab August/September aus. Ob ein Monat später oder nicht ist mir relativ egal, da ich schon so lange in dem Wert sitze.
Aber natürlich kann der Schuß auch nach hinten losgehen. Dessen sollte man sich immer bewußt sein. Man weiß nie, was diese Spinner in Wirklichkeit treiben. Von daher bringt es NULL auch nur darüber nachzudenken, was, wenn, wann oder wie.
Das etwas kommt wissen alle. Nur was es sein wird, werden die nächsten Monate zeigen.
Also hört bitte mit Pushen und dem Bashen auf.
Was ich noch schlimmer als Verkaufsempfehlungen finde, sind Kaufempfehlungen, denn entgangene Gewinne sind immer besser als realisierte Verluste.
Hier hat eh niemand so viel "Macht" eine Bravo Venture zu bewegen. Deswegen finde ich es schlimm, wenn auch nur ein einziger auf diese Empfehlungen eingeht und einen Haufen Geld verliert. Ihr habt nichts davon, da sie nicht durch diesen einen Kauf steigen wird und die verarschten/reingetriebenen Anleger haben noch weniger davon, da sie wohl Geld verlieren werden.
Wenn ich das Wort "Kaufempfehlung" höre/lese, krieg ich Pickel. Was denken denn alle was die Börse ist? Selber schlau machen, dann kaufen. Wer das nicht kann, sollte die Finger davon lassen.
Zu meiner Verteidigung: Ich habe Frickaktien auf Empfehlung gekauft, weil es die Realität ist/war, dass er Kurse bewegen kann/konnte. Nicht, weil ich Frick das Denken überlassen habe. Ich habe gegen Fricks Strategie gehandelt und versucht das Verhalten der treuen Lemminge auszunutzen. Ok, der Schuß ging nach hinten los. -> Lehrgeld.
mfG
Moore
Ich denke, dass es uns bei den nächsten ergebnissen von homestakeridge die ohren anlegen wird (im positiven sinn) und ich denke auch, dass dieses management konsequent seinen weg geht.
Ich mache mir um Bravo überhaupt keine sorgen und der letzte deal mit dem silver basin projekt stärkt mein vertrauen in dieses management. Mein einziges sorgenkind ist, wie schon mal erwähnt der goldpreis, der endlich wieder fahrt aufnehmen sollte, denn dann steigen auch die großen fonds in goldexplorer wie bravo ein und wir wissen alle, dass nur diese auch zu einer kursexplosion nach oben führen können.
Nochmal:
Bravo Venture Group Inc. has signed a letter agreement with a private vendor giving the company the option in the Silver Basin project."
@ ei: was bedeutet das nun??? LETTER Agreement, -to acquire a 100-per-cent INTEREST in blabla!!!!! Das ist sichern von Explorationsrechten *huaaaa*
Luise Koschinski würde sagen: scheiß die Wand an...
Moderation
Zeitpunkt: 29.06.07 14:13
Aktion: Löschung des Beitrages
Kommentar: Regelverstoß - beleidigend
Zeitpunkt: 29.06.07 14:13
Kommentar: Regelverstoß - beleidigend
Bei einem Cent bewegen sich über 100€ in meinem Depot. Warum sollte ich gefällig sein? Ich bin long und es wird wieder richtig gut bergauf gehen (so meine Meinung). Ich denke, dass du mein Posting falsch verstanden hast. Anders kann ich mir das nicht erklären, weshalb du so reagierst.
Mit Sondermüll z.B. meinte ich sicherlich nicht, dass Bravo eine Schrottaktie ist, bzw. man nicht auf Gold setzen sollte.
Eher war das nur ein niveauloser Witz zum Thema: "Wie kriegen wir den Goldpreis hoch?"
mfG
Moore
deine Beiträge sind aber immer kritisch betrachtet wirklich gut.
Bravo Venture liegt leider noch im Schatten von MF, bzw. wird es damit
noch in Verbindung gebracht, sieht fast ählich wie bei Stallion Group aus.
Wenn in einigen Monaten diese Gerüchte widerlegt werden, sehen wir
ganz andere Kurse, long kann man hier wie bei Stallion nicht viel falsch machen..
schönen Abend an allle!
180-Tage Chart: Bravo Venture
60-Tage Chart: Stallion Group
In der Spitze haben beide Werte weit mehr wie 50% verloren..
Eerhebliches Nachholpotential.
Moderation
Zeitpunkt: 29.06.07 01:59
Kommentar: Regelverstoß: Beleidigung
Zeitpunkt: 29.06.07 01:59
Moderation
Zeitpunkt: 29.06.07 02:00
Zeitpunkt: 29.06.07 02:00
angst hab ich
Anscheinend haste die new mal übersetzt und redest nun von Phantasie???? jaja... ossi