Nächster Megazock: Genta
Seite 96 von 176 Neuester Beitrag: 16.02.12 17:38 | ||||
Eröffnet am: | 06.01.09 23:31 | von: ottifant29 | Anzahl Beiträge: | 5.391 |
Neuester Beitrag: | 16.02.12 17:38 | von: Lucky2020 | Leser gesamt: | 459.679 |
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chalif ...alter Gauner, ...Dynavax Technologies hat alles was Genta fehlt ...bis auf den zeitlichen Vorsprung von Genta abgesehen eine richtig interessante Sache.Die haben aber in Australien einen Konkurenten der mit einem " Universalimpfstoff " gegen Influenza schon in Phase 2 sind.Aber trotz dem , die 2 Dinger sind Klasse, werde ich mal genauer " lupieren " ;-)
Danke mein Bester, BG
die Geduld üben sollten ( Genta und Schach),
geht nach gameknot.com , dort anmelden und unter Ramzes54 (1518, kein Meister !!) gerne lerne was neues.
Als Beilage zur Einladung, ich denke, Ihr solltet auch diese Papiere durchleuchten - PHMB, ANPI, Nexmed (heute geht hoch).
Habe leider auch GNTA im Depot und brauche deswegen immer wieder eine nächste Schachübung- aber nur dort!!.
ich werde versuchen zu 0,006 einzusteigen (in München)...
obwohl, es sieht so aus da es wieder nach oben gehen wird....
Bleib einfach drinne, ist doch ein MEGA-ZOCK ... .
flipp
quote
- aber was ich wirklich interessant ist, dass
Seit April haben sie den Betrag der Aktien um rund 40%, aber
die pps nicht deutlich - offenbar die positive
Berichterstattung auf der ASCO, während leider nicht Anhebung der pps
deutlich - ist wirksam verhindert pps Verdünnung - das ist eine gute
Zeichen meiner Meinung nach == erscheint sie Positionierung der Gesellschaft für
einige große bevorstehende Veränderungen.
Mike
Am 9. Juni, 2.41 Uhr, preston ... @ gmail.com wrote:
unquote
Im großen und ganzen kann ich dazu sagen. Die Sharezahl ist mittlerweile auf fast 5Mrd gestiegen und der Kurs ist weiterhin stabil geblieben. MK 50Mio. Ein chapter7 wird wohl nicht kommen, dafür haben sie zuviel in der Pipeline und da sind sich auch die Amis mal einig. Eine Finanzierung bis Ende des Jahres wohl gesichert.
Mein Ziel war es die ASCO abzuwarten und auf Rückmeldung zu Genasense zu bekommen. Leider haben sie nicht das präsentiert was viele erwartet hatten. Dafür gabs für die anderen Produkte positive News. Ich für meinen Teil will jetzt das Shareholder abwarten. Solange sind wir von News abhängig und sehe auch keinen Grund Panik zu schieben. Viele Basher, Spinner und Spamer sind ja zum Glück weitergezogen, so dass wir zu einer konstruktiven Disskussion zurückkehren können.
Also dann....
nur einen super gewinn wird man damit noch nicht gemacht haben und darauf warten wir hier.
kleinvieh macht zwar auch mist aber davon muss man jeden tag ein zwei finden und mehr investieren und das kann nicht jeder und jede.
also warten und ausharren bis unser xday kommt,(god) luck for us
fat mama
Nur meine Meinung
Gruß
BERLIN -- June 9, 2009 -- Adding oblimersen to combination fludarabine plus cyclophosphamide (FC) has a safety profile similar to that of FC alone, increases the rate of durable complete responses, and provides significant long-term survival benefit for patients with chronic lymphocytic leukaemia (CLL) who initially respond to fludarabine treatment, according to research presented here at the 14th Congress of the European Hematology Association (EHA). This analysis of the 5-year follow-up of a randomised, phase 3 trial was led by Susan O'Brien, The University of Texas M. D. Anderson Cancer Center, Houston, Texas, and presented here on June 5 by coinvestigator Thierry Cousin, MD, Genta Incorporated, Berkeley Heights, New Jersey. Oblimersen was tested in association with FC treatment in patients with relapsed/refractory CLL, in a total of 241 patients who had previously received 2 or more cycles of a fludarabine-containing regimen. These patients were randomised to receive up to six 28-day cycles of FC alone (n = 121; median age, 63 years; male, 74%) or in combination with oblimersen (oblimersen-FC; n = 120; median age, 63 years; male, 74%). The doses were as follows: fludarabine 25 mg/m2/day plus cyclophosphamide 250 mg/m2/day for 3 days, either without or with oblimersen 3 mg/kg/day for 7 days as a continuous intravenous (IV) infusion beginning 4 days before FC. The baseline demographics and signs and symptoms of disease were similar across these FC and oblimersen-FC treatment arms, with 67% overall showing an Eastern Cooperative Oncology Group performance status of 1 or greater. Their disease-related histories were also similar for median diagnosis to randomisation time (58 vs 70 months), Rai stage (3/4, 50% vs 45%), baseline lactate dehydrogenase (elevated, 43% vs 44%), and history of splenectomy (3% vs 9%). The primary endpoint of complete response rate was significantly greater for patients with oblimersen-FC over FC alone (17% vs 7%, respectively, P = .025), and duration of response at 2 years follow-up was significantly better for oblimersen-FC (hazard ratio [HR], 0.29; log rank P = .03). The aim of the current analysis, therefore, was to determine whether long-term follow-up to 5 years demonstrated a survival benefit for oblimersen over FC alone. Information was available for 97% of the original randomised patients, and the post-study CLL treatments were balanced between all arms. Of those subjects who showed complete or partial responses, 24% of patients receiving FC and 47% of patients receiving oblimersen-FC were still alive at this long-term follow-up. Among these patients, oblimersen-FC promoted significantly improved 5-year survival (HR, 0.60; log rank P = .038). No difference was seen for survival of the originally nonresponding patients. When compared with FC, oblimersen-FC treatment improved complete response rates in a manner that was consistent with the proposed Bcl-2 down-regulatory action of oblimersen, targeting relapsed patients (6% vs 25%, respectively, P = .016) with only 1 or 2 prior regimens (6% vs 23%, P = .016) who responded to their last therapy over 6 months ago (6% vs 22%, P = .032). The greatest survival benefit was seen in the fludarabine-sensitive relapsed population with oblimersen addition to FC (HR 0.50, log rank P = .004). "It is a well-tolerated, good drug in these patients," Dr. Cousin concluded. Funding for this study was provided by Genta Incorporated. [Presentation title: Five-Year Follow-Up of Heavily Pretreated Patients With Relapsed/Refractory CLL in Phase 3 Study: Significant Survival Benefit With Oblimersen Plus Fludarabine/Cyclophosphamide in Responding Patients. Abstract 0357]
http://www.docguide.com/news/content.nsf/news/...CCF6852575D000659346