Brent Crude Rohöl ICE Rolling
Weil die Differenz dann noch größer werden würde !
TeleTrader.com[10/4/17] 19:20:00
Crude prices traded in the red on Wednesday despite a fall of 6 million barrels in US oil stockpiles for last week reported by the EIA earlier today. Meanwhile, investors also digested Russian President Vladimir Putin's remarks on the possibility of a further extension of the output cut deal. Putin said that OPEC members and other major oil producers led by Russia will consider the extension of the deal but only in March 2018 after the arranged agreement expires.
West Texas Intermediate for November delivery lost almost 1%, shedding 0.99% to trade for $49.93 per barrel at 7:07 pm CET while the international benchmark for Brent for settlements in December declined 0.61%, changing hands for $55.66 per barrel at 7:08 pm CET.
TeleTrader Newsroom / VK
Ne Spaß....
Ich habs gemacht, weil ich es kann.
Manchmal hab ich Bock, zu erklären warum und wiso, manchmal nicht.
Heut hab ich keinen Bock
auch die 200 Tage Linie verläuft knapp unter 50,
wenn man dann noch sieht dass als einzige Ölsorte der WELT WTI mit einem deutlichen Abschlag gehandelt wird..........
jedoch, nochmal Richtung 60 würde mich gerade nicht stören, dann könnte ich nochmal meine Kasse füllen :)
Zitat gestern...
...Der übergeordnete Down Trend ist weiterhin intakt. Der wäre erst gebrochen wenns mal in den nächsten 2 Tagen über die 56,30 beziehungsweise sauberer noch über die 56,80 in den nächsten 2 Tagen geht...
...
Fehlen noch paar Cent...
https://www.wallstreet-online.de/nachricht/9950947-erdogan-kuendigt-schliessung-luftraum-grenzen-nordirak