Erfolgt hier bald die Zulassung??
hat einer news vom conference call??
@tomix du hast eine Email
Hemispherx Biopharma, Inc. (HEB) stock is breaking out today, $2.92 Up 17.50%, one day before a conference call to update shareholders on influenza prevention. HEB is breaking out above the previous June 2009 high of $2.85 which is bullish.
Ampligen: HEB is also waiting for an FDA decision on their CFS drug Ampligen. Investors and Traders could be getting in with anticipation that we will hear an positive update on Ampligen. After seeing what happened to Human Genome Sciences Inc. (HGSI), an FDA approval for Ampligen could be explosive for HEB.
Update - 7/22/09 - " Still Waiting on Response from FDA on Ampligen "
The following are some of the little-known companies developing potential vaccines for swine flu, which are garnering attention.
...
Hemispherx Biopharma Inc. (HEB) is yet other stock, which continues to rally on swine flu concerns. The company will provide an update on its influenza research initiatives including the experimental programs planned or underway in Pacific Rim countries, Australia, South America and the United States today (July 22).
The company is awaiting FDA approval of its experimental drug Ampligen for chronic fatigue syndrome. Ampligen is also in preclinical testing for avian flu in the U.S., Japan and Canada.
Last month, Hemispherx's collaborative influenza vaccine development partner in Japan, Biken announced its plan to invest a total of 35 billion Yen (US $350 million) to expand its Flu production capacity in Kanonji City. The Japanese research teams believe that Ampligen is an essential co-ingredient to provide experimental efficacy with the Biken vaccine. HEB closed at $3.31, up nearly 33% on Tuesday.
Hier der Link:
http://www.learningmarkets.com/index.php/...-bcrx-heb-nvax-btahy.html
http://www.mffais.com/heb
von Goldman Sachs über Axa, AIG usw sind mittlerweile mit im Boot.
Und wenn man schaut, kam im August richtig Bewegung rein, alle kaufen keiner verkauft.
Aber selbst das bringt im Augenblick dem Kurs gar nix
Leider finde ich keine News, weiß jemand mehr??
Ohne Grund ist sie doch gestern nicht gestiegen oder?
Meinen wissen nach war gestern irgendein Treffen der Bio-Firmen, weil gestern alle die ich beobachte gestiegen sind. Aber ein 100% Info hab ich auch nicht.
Den Treffen entnehme ich aus...schau mal hier:
http://www.worldmarketmedia.com/856/section.aspx/...;Page=MEDIAVIEWER
hab dir aus der Slovakei ein paar Cohiba besorgt, die tage muss ich eh zur deutschen post, da gehn die dann auf die reise ;)
Die Aktie geht nun seit geraumer zeit so auf und ab, bin ich mal gespannt, ob sie diesmal auch wieder so hochkommt wie vor ein paar Wochen, und ob es dann endlich nachhaltig sein wird.
Am dienstag gabs zwar mal ein Ausreißer auf 2,50$ aber so schnell wie sie oben war war sie auch wieder auf dem normalen Level....
Hat hier noch einer Hoffnung, oder alle mit Gewinnen bzw Verlusten raus?
Geschieht nur was wenn eine Studiephase beendet ist und die Ergebnisse vorliegen, oder richtig gut, wenn ein Medikament die Zulassung erhält, dann geht`s ab.
Und so richtig ab geht`s dann wenn zu der Zulassung auch gleich ein Investor den Laden übernimmt um sich die Verkaufsrechte zu sichern. Hatte dies selbst aber bisher nur einmal erleben dürfen, als Aktionär meine ich.
Der Laden hieß "Jerini AG".
Ansonsten gilt für Biotech, langer Atem und massig Geduld, nix für`s schnelle Geld !!
Pre-Market schon bei 2,23$ und 1,5 mil Shares